4/11/2010

That's the Way Man

Şimcik uğraşmam gereken bir sürü şey olmasına rağmen ben; duvarıma resim çiziyorum hatta artık işin içine kumaşları da karıştırıyorum. Kumaşları yapıştırıyorum, duvarın sıvası dökülmüş yerlerine yılbaşı ağacı süsü yapıştırıyorum. Sonracığıma yemek hazırlıyorum, abim klasik müzik dinlerken kafamı sallıyorum-WTF-, sonra geliyorum kendi yaşıtlarımın bloglarını karıştırıyorum(yaşıt dediysem de iki ileri bir geri). Ah tabiki bir de bloguma yazıyorum, çiziyorum, ediyorum, yapıyorum.

Dün sinirlerim bozuldu da bozuldu. Sahaf denilen boktan bir cafeden kovulduk(Ama ben en başında demedim mi gitmeyelim diye!), kavga ettim hem de sayısını ben bile unuttum. Festival filminde Cillian Murphy beni değil de filmde ki meymenetsiz kızı öptü. Cidden buna sinirim bozuldu. CİLLİAN MURPHY İS A GOD. anlıyor musun beni okuyucu?

Cillian Murphy deyiverince aklıma Johnny Depp geldi. Bir zamanlar çok severdim kendisini aynı Cillian Murphy gibi. Şimdi sevmiyorum sevene de "Ulan hiç mi eski filmini izlemedin. Bu adam nereden nereye geldi nasıl mutasyona uğradı bilmiyorsun tabi, çünkü sen iki ayaklısın" diyorum. Bu kadar uzatmıyorum tabiki. Her neyse Johnny Depp'i severim ben. Çelişiyor muyum kendimle? Ama What's Eating Gilbert Grape 'de ki, Cry Baby'de ki, 21 Jump Street'te ki halini seviyorum. Oralarda çok farklıydı. Yüzü değişti artık. Yüzü değişti demişken Harry Potter oyuncuları -insanlıktan nasıl çıkılır, çıkılırsa suratınız bile nasıl değişir-in kanıtıdır bence. Dr Jealous sapıkça orjinal kitaplarını okuyor ve daha dün ilk filmini izliyordu. Hani zaten konuşmuştuk bu popülerlik gerçekten kötü, insan ne yapacağını bilemiyordur. O yüzden bu kadar salaklaşıyorlardır diye. Ama filmde görünce o minik Harry, turuncu kafa Ron, zeki görünüşlü Hermonie'den eser kalmamış anladım. Şimdi suratına bakılamayan Harry, Ne olduğu belirsiz Ron, seksi kız Hermonie'yi görüyorum. Yazık, gerçekten çok yazık.

Popülerlik insanın canını okuyor. Daha dün çok beğendiğim bir kızı gördüm. Ama suratındaki bakış neydi öyle? Fotoğraflarına bakınca sanıyorsun ki dünya güzeli. Ama egodan ne yapcağını şaşırmış anladım görünce. Yapmayın böyle gözünüzü yiyim, formspringler, twitterlar,facebooklar falan sadece birbirlerine gaz verenlerin durağı olmuş. Evet ego tatmin merkezi her biri. Formspringde bir soru görünce mutlu oluyorsun. Olmuyor musun ulan?

Konuştum ettim ama ben de gaz verenim, ben de formspringde soru görmek isteyenim. Bunu aşamam da galiba bir süre.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder