4/20/2010

Kedi yemeğimi 7

Günlük olduğu bir kere mi ne dikkatimi çekmişti sadece. Bloguma yazacak pek şey bulamıyorum bu aralar, yazmadan da duramıyorum. Bende yazabileceğim her yeri kullanmaya başladım. Ve buradayım !
Bomb*k ve aşk peşinde koşmakla geçiyor günlerim. Her geçen gün daha da sıkıcı oluyor. Sınavlar,sabahın köründe kalkmalar,etek düzeltme dertleri derken her gün yeni küfürler türetiyorum. Yinede mutluyum. Notlarımdaki süperolanaksız artış nedeniyle kendimi süperolanaksız zeki sanıyorum. Kelime türetmeye bayıldığım kadar su Home şarkısına bayılıyorum. Hiç bir dili konuşamıyorum da ben. Yinede mutluyum. Love Actually ' i izledim az önce. "Love actually is all around" diyordu filmin başında. Yalancılar. Bütün kadronun toplandığı filmlere çok uyuz oluyorum. Ama Keria vardı. O yüzden buna olamadım br türlü.
Aşık olmak ya da olmamak. Daha doğrusu ne olduğunu bilememek, kaskafalılık bu olsa gerek...
Kaplumbağcığım öldü ve ben gerçekten çok üzgünüm bu konuda...
Oh aslında yazdıklarımın gözükmesinden çekinirim. Aşılmalı böyle şeyler ama. Şimdi gidip bloguma bunu anlatmalıyım, eminim kıskanıcaktır !

Bunu lastfm de günlük kısmına yazıvermiştim. Sonra baktım millet günlüklerine cidden günlük muamelesi yapmıyor. Çekindim, korktum yine sana geldim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder