4/16/2010

Bizce


Twitter aldım ve blog peşin peşin söylüyorum ben seni satarım. O senin gibi gevezelik imkanı vermiyor bana. Diyor ki 140 karakterle işini bitir, kısa ve öz konuş. Sen diyorsun ki konuş konuşabildiğin yere kadar, istersen roman yaz. Ama senin yerin ayrı unutma sakın tamam mı annecim ?

Günde 4-5 tane brownie intense yiyorum. Yemek yemiyorum sadece brownie yiyorum,Mesela şu an sabahtan beri 4 brownie intense ile duruyorum. Yan etkileri neler olucak cidden merak konusu. Rivayetler var. Bunlardan biri obez olacağımla ilgili. Bir diğeri verdiğim kiloları hemen alıcağımla, başka bir tanesi ise metobalizmamın içine sıçmışken daha da sıçacağımla...

Yüce bir salaklık yaptım. Ama aslında yapmadım. Yaptığım şey tam olarak salakça değildi ve toparlayabildim bence. Olayı herkese anlattıkça işin içine o kadar çok onlarca giriyor ki, herkes kendi ...ce sini söylüyor. En iyisi ne biliyo musun okuyucu? En iyisi sence. Sence nasılsa bırak öyle kalsın.Çünkü bir bizce'nin oluşması o kadar zor ki... Hem olay zaten yaşanıp bitmedi mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder