4/25/2010

İnsanaltı ve üstü



Duvarıma çizdiğim 3 solucanı tanıtmak istedim okurlarıma...

Himmi en minikleri ve kıvırcık saçlı.Ama solucanlar-onlar kendilerine ayaksız süper zeki insanüstü yaratıklar denilmesini tercih ediyorlar- ı&i harflerini u diye okudukları ve bu çok komik olduğu için Himmi'ye hummu diyorlar.
Poddi Himmi'nin abisi ve Boloni'nin kardeşine aşık. Sadece Lokoyi(Boloni'nin kardeşi) için Boloni ile arkadaş olmuştu ama daha sonra Boloni onun en en iyi kankitosu oldu.Poddi çok punktır. Aslında punk olmak istemiyordu ama saçları dik dik ve başka çaresi yok.Solucanlar saçlarına göre büyümek zorundalar. Hem Poddi bir zamanlar aynı Jack London gibi "serserilikten" tutuklandı. Serserilik işte, solucanı tıkıyorlar kodese !
Boloni Poddi'den 2 yaş büyük ve solucanların en egoist'i. Ama o kadar salak ki egoist lafını övgü sanıp böbürleniyor.Onun beyni Poddi. Poddi çok zeki. Senden bile zeki.
Himmi Poddi'den ayrılamıyor. Çünkü daha saçında 4. teli bile çıkmadı. 10. çıkana kadar Poddi'nin yanında. Anne ve babası yok. Onlar bölünerek çoğalabiliyorlar.İnsanlar daha o kadar evrimleşememiş. Poddi öyle söylüyor. Hatta aşkın sadece kelime olduğunu söylüyor.Lokoyi'yi neden sevdiğini sorunca da diyor ki "Farklı şeyler denemeye açık olmalıyım.Aşk kavramını özlüyorum bazen.Lokoyi kız olmayabilir bile".Poddi bazen beni bile korkutabiliyor.
Boloni desen Poddi'siz yapamıyor artık. Poddi de onsuz yapamıyor da neyse. Lokoyi olmasa herkes onları gay sanardı. Sansınlar. Gay olmanın nesi kötü sanki?Boloni ile Poddi arasına hep Himmu giriyor. Kıskanç olduğunu söylüyorlar. Ben de "Daha küçük."diyorum. "Ne yaptığını bildiğini sanıyor belki ama bilmiyor,bende küçüğüm bilmiyorum!" diyorum. Ben hep Boloni'den daha egoistim aslında...
Onlar ses çıkarmıyorlar. O yüzden japonca konuştuğumda bile anlıyorlar. Şu anda daha fazla konuşmamı da istemiyorlar. Yarına yetiştirmem gereken bir dönem ödevi var da...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder