4/12/2010

Artık Mutlu Olma Zamanı


Her yer bina. Bu kadar bina varken bu amcalarım daha hangi yeşillik alanların canına okuyup bina yapacaklar? Yeşillik alanları geçtim, her boş buldukları yere bilmem kaç katlı bina yapıyorlar.Yanına da süs olsun diye bir iki ağaç bırakıyorlar. Ki zaten bırakmak zorundalar. Hatta daha çok -yeşil- bırakmak zorundalar ama amcalarım yasalara uymaz.Bahar geldi yeşil göremiyorum.Ondan böyleyim ben...

"Welcome to Facebook" diyor her seferinde bana Facebook. Kibar taklidi yapıyor. Oysa o da çok iyi biliyor, hep canıma okuyor şerefsiz...

Az önce odamı süpürdüm. Ben süpürgenin ucundan tutup onu çekip götürmeye bayılıyorum. Bazen yönünü şaşırıyor daha çok bayılıyorum. Saftorikleşiyor işte. Severim ben saftorik şeyleri.

Does It Offend You,Yeah? 'ın konserine gidemedim diye hep üzülüyorum. Yaşım tutmuyordu. Zaten iş bi metalcilere gelince yemiyor +18 yapmak. Çünkü çoluk çocuk herkes metalci. E haliyle festivalsizlikten ben bile Sonisphere' a gidiyorum(Hemen gelsin Haziran,öhöm). Çok üzülüyorum ben bi İndie ve Electronic dinleyicisi olarak gidecek konser, festival bulamıyorum. Olana da gidemiyorum. Does It Offend You, Yeah geliyor, Atlas Sound geliyor, Ladytron geliyor, +18 geliyor. Umutlarımı Masstival'e bağladım. Ona gitmezsem olmaz ama. Görürsün okurum kesin gideceğim. Nerden nereye. Asıl söylemek istediğim şey, bugün okuldan gelince Does It Offend You,Yeah ' ın konserinden kalma iki yapıştırmalı kart(türkçem çok kötüdür vallahinde) gördüm masamın üstünde. Ne güzel bir hediye değil mi? Konsere giden birileri koymuş olsa gerek masama. Zaten kimin koyduğu da belli ama olsun okuyucumu merakta bırakmaya çalışıyorum.


Yinede mutluyum ha?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder