4/05/2010

İki Ayaklılar


Artık insan değil, "iki ayaklı" diyorum. Çevremdekilere insan diyebilmem için, öncelikle insana benzemeleri gerekmez mi?

Onları dıştan incelediğimde hepsi birbirine benziyor. Ya tikyler ya apaçiler ya metalciler. Bir de şimdi lookbook'çular* çıktı. Ben güzel giyinenlere lookbookçu diyorum.Aslında onlar hep vardı.

Birde onları tanımak var. Onları tanımaya başlayınca, işte o zaman çok korkutucu oluyorlar.


Kullanıcılar
( bunlara kendini bir bok sananlarda diyebiliriz), beyin yıkıyıcılar(çok konuşurlar ve hep yorum yaparlar.Tartışmaya hep açıktırlar.İnanılaz özgüven sahibidirler),kafasızlar(loser loserdır),yavşaklar(sonu yok bu türün).


Bu 4 farklı kategori genelde birbirleri ile etkileşim içindedir. Özellikle yavşaklar, her zaman her yerde karşınıza çıkabilecek bir türdür. Hiç beklemediğiniz iki ayaklı birden bire yavşak kategorisine girebilir. Dikkatli olmakta fayda var.
Ve okurum bunların dışında kaldığına inanıyorsan, öncelikle salak olduğunu kabul etmelisin. Ben daha dün bunu kabul ettim. Dr. Jealous sağolsun gözlerimi açtı benim(O gerçek bir doktormuş da meğersem haberim yokmuş). Yok ben salakta değilim, bunlardan da değilim diyorsan, aslında ilk kategoriye aitsin. Bu kadar basit.

Facebookta birisinde görmüştüm. İnsancıl olmakla ilgili küçük bir not yazmıştı. Diyordu ki insancıl kelimesi herkesin kendine göre şekillendirdiği bir kavramdır ve bu yüzden çok saçmadır.Ya da bunun gibi şeyler. Kesinlikle katılmıyorum. İnsan kalmamış ki insancıllık kalsın. İşte bu yüzden herkes bu kavramla hamur gibi oynamış. Bizler bu tür özelliklerimizi çoktan kaybetmişiz, biliyoruz da kaybettik. Ama işte artık gerek yok bunlara. Çünkü insan yok iki ayaklı var.

Hep facebooktayım. Ve facebookta "hayvanları insanlardan koruyalım" diye bir gruba üye oldum(Yine dün). Burdan sesleniyorum insan olsaydık kendimizden hayvanları korumamıza gerek kalmazdı. İnsan yok iki ayaklı var.

Pazar, Ece ile moda sahilinde yürüyorduk. İki ayaklı apaçi team'den arsızın biri laf attı. İnsan olsa atar mıydı? Ve o sahilin hali neydi öyle? Her yer çöp. Hem de her yer. Oturmadan önce etrafı kontrol etmek gerekti. Pazar diye iki ayaklılar salmışlar kendilerini. İnsan yok artık iki ayaklı var.


İnsan demekle neyi kastettiğimi anlıyor musun okurum? İnsan dediğin insan olmalı. İki ayaklı, hep zarar veren, üretirken bile zarar veren bir yaratık olmamalı.

Şu 2012 de kıyamet koparsa eğer, bil ki okuyucum ben bunu dört gözle bekliyordum !

2 yorum: