4/30/2010

Geceyarısı Kahvaltısı

Okan Bayülgen gerçek bir hödük ve düdük.Kim çocuğunun ismini İstanbul koyar ki ? Kız mı erkek mi bu?Okana diyorum ki buradan:
"Neden yeni isim uydurdun ki Okan'cığım? Paris ismi gibi mi olur sandın koca kafalım?"

Yarın 1 Mayıs. Hiç ilgi alanım değil açıkcası. Olmalı ama. "Bu tür şeylere duyarsız kalmamalı bir liseli genç." Öyle diyor herkes. Hem Haklılar da biraz. Okan gibi olmasa da bu da bir çeşit hödüklük olmuyor mu bu okurum?

Hala "yeni okul" diyorum. Bugün hafiften alışamadım galiba diyiverdim ve evde bilmemkaçıncı aile iç savaşını başlattım. Yaklaşık 3 dakika da 700 öğüt sindirmem gerekti. Gündelik olarak aldığım 3 ağrı kesicinin de bence yan etkisi var. Oturup ağlıyorum. Gerçekten kötü bir dönem geçiriyorum. Ohoooooooooooooooo sıçtık boku yedik yani...


Üşengeçlik arkadaştan arkadaşa geçen huyumistik bir üzümdür. Arkadaş üşenirse sen de üşenirsin. Evet okurum çok zekisin, tuvalete gitmeye üşeniyorum şu an...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder