6/04/2010

Ve ve ve...

Çiçekli böcekli bir yaza hiç hazır olmadığımı farkettim. Ben bu sinirli, kinci, çok konuşan az susan, pek bol salaklaşan hallerimle yaza maza giremem.

Yinede çok müzik dinleyebilirim.




Ve filmde izleyebilirim.












Kitap bile okuyabilirim.












Geçelim bu maceraları.
Tam 7 gün evde tek başınayı oynayacağım. Tatil yapmaya giden çok sevgili abim ve ablam beni tek bırakmaya razı oldular. Ben de Sonisphere çalışmaya ayırırım galiba bu süreyi.Güzeller güzeli violetove blue jean/Headbang'in "metal öğreniyoruz" yani "A Headbanger's Journey" cdlerini getirmiş. Nasılda sevindim. Bu aralar yaşadığım "yaza girdik ve ben çoook yalnızım abiğ" havasına su serpti. Sonra Evan geliyor. Bana değil Ownage'ye geliyor ama bana gelmiş kadar olacağını düşünüyorum. HAHAHAH. Ve ben çok çok garip rüyalar görüyorum. İsrail'le savaşa girdiğimizi bile gördüm. Hemde bu savaşın ortasında ben 1 tavşan,1 kedi ve 1 rakun yavrusu kurtarmakla meşguldüm. Bok yiyen Freud rüyaların bilinçaltından çıktığını savunuyor ya, işte benim saklanmış, açığa çıkaramadığım bir İsrail sorunum var(Ben büyüyüp psikolojiyi baştan yaratınca Freudcular çok üzülcek. Yalnız sadist adam).HAHAHAH yine. Son kez HAHAHAH diyorum. Okula kemik rengi çorapla gidip müdür yardımcısıyla köşe kapmaca oynadıktan sonra yakalandım. Denemeseydim içimde kalırdı. Ya bir de o kadar güzeldi ki. Ben onun yerinde olsam aynen şöyle derdim.
"Ay ne güzel bir renk. Bundan sonra okulda yaz ayları bu rengin giyilmesine izin veriyorum. Sen de ne güzel kızsın öyle vikvik vikvik..."

Hayal dünyamızı da geçelim.
Okan'ın proglarımlarının 3 güne çıkmasını bu blogda yazdığım OKAN SENDEN TİKSİNİYORUM, KAFAN HİÇ ÇALIŞMIYOR yazılarına bağlıyorum. Evet kesinlikle bu medya bana gıcık. Bende size gıcığım zaten. Adam akıllı tek bir haber, magazin,çocuk,spor programınız yok. Tek bir diziniz bile yok(Aşk-ı Memnu kocaman kalp ben).Bir nickelodeon vardı. Bu dünyada en çok sevdiğim kanaldı. Digitürk onu da elimden aldı. MTV'yi ve bu harika kanalı kaldıran eller kırılsın. Evet her şeye nefret kusan ben şimdi gidiyorum sevgili okur.

"Have a nice day Mississippi!".Ben bu aralar pek yazamıyor gibi hissediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder