5/29/2010

mamasan papasan

http://www.funpic.hu/funblog/pugs/pugs.html bir bakınız okurum, buradan diyorum ki " seni anaaaan benim için doğurdu CANIM, hamurunu benim için yoğurdu !"

TAMAM, yeni kararımı açıklıyorum, kıçıma yediğim tekmeyi hatırlarsınız, artık blogumu sıkıcı kasvetli havadan kurtarmam gerektiğini söyledi bana. Hem bu kadar kişisel olmaya ne gerek var. Sıkıntılı günlerimin geçmesi için 5 gün de bekleyemiycem,zaten oldukça düzensiz. Sevgili bey okur anlamazsın sen bunu dön de otur.

Bir blog'da ne mi severim? Resim severim. Şarkı severim, video severim, link severim. Ve bende neden bu kadar az resim var diye düşündüm bi an. Bilemiyorum ki, zaten başımda ağrıyor. Abimde sosisli yapıyor. Anne ve babamla yaşamıyorum diye beni havalı sanan bir kesim vardı bi ara. Ne oldu onlara merak ediyorum. Hala havalıyım bu konuda. Ah tabi Maltepe'ye taşındım diye beni bi an şe'etmeye çalıştınız ama siz, siz varsa siz,ehe.....

Evet sosislim elimde. Aynı ikea sosislisi bu. Chii'yi dün abimle götürdük hastanesine. Yavrum benim, tuşları basmıyor derken bişiy koptu içimden. Evet sosisli bitti.

Bazen elime aldığım bir kitabı 1 günde bitirip bazısını 3 ay yanımda taşıdıktan sonra okula götürmeye bile utanacak hale gelmem neden?

Neler yapıyorum.Daha sabah Vicky Cristina Barcelona'yı izledim. Ay kıçımın kenarı Woody Allen, bütün filmlerin aynı be adam. Keçe'den bir sürü şey yapıyorum. Yeni hobim. Ama bir türlü çözemedim nasıl 3 boyutlu şeyler yapabilirim. Bir sürü yeni hobim var bu ara. Kolye ucu yapmaca. Bir sürü değilmiş. Stumble aşkım yeniden alevlendiği için yeni yeni siteler keşfediyorum, gülüyorum, şaşırıyorum, kızıyorum, sıkılıyorum bazende. Ha birde aynen şöyle konuşuyorum. " Meleba, domujlayı şeverim, yakunyayı şeverim, heykeji şeverim. Yaşaşın hippiyeeey"Başkada bir şey yapmıyorum.

Neler yapmak istiyorum. Öncelikle resim çizmeye verdiğim arayı bir daha yeniden vermemek üzere kapamak istiyorum. Bir atölyeye başlasam da yeteneğim göz göre göre göte gelmese. Havalı olduğumdan değil, kafasız olduğumdan söyledim bunu. Bunca sene bir kursa gitmemek kafasızlıktan başka bir şey değil. Kurs demişken JAPONCA KURSUNU deli gibi özlüyorum.Eylül gelsin hemen tekrar başlamak istediğimi aile büyüklerine belirticem. Şu sınav haftası bitsin, ki bu hafta oluyor o. Anime izlemeye yeniden başlamak istiyorum. Ayrıca izlemek istediğim bir sürü dizi de var. Mesela Rome, Kingdom Hospital, Veronica Mars, Skins ve Seinfeld. Hepinizi izliycem görürsünüz. Son olarak bir fotoğraf makinesi almak istiyorum. Bilerek bozmuş olabilirim ama zaten çok dandikti o. kim naapsın onu papasan!

Yazımda Dr. özentiliği yapmassam olmaz


Son olarakta Ownage'ye Konnichiwa tomadachi diyorum. Bol bol yaz, blog kardeştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder