5/23/2010

Düdük lü Naciye

Serbest kıyafet diye çıldıranlar FAKA BASTINIZ. Faka bastık yani. Meb bizimle kafa buluyor. Almış eline bir o yana bir bu yana sallıyor. Bir de cumartesi de okul olsun diyor. Bunu ne zaman dedi bilemem ama akşam hemen facebookta grubu açılmış. Karşıyız biz bu işe diye. Her boka karşı olmaya ne kadar meraklı bir milletiz. Superman'den bile hızlıyız. Kızma okurum ama ben bu ülkeden umudumu kestim. Bir beyin göçü daha yaşatıcam bu ülkeye.

Bugün bardaktan boşalırcasına yağan yağmur benim kişisel hayallerimi de ardında götürdü. Merci doğa ana, bir gün gelicem ben oraya, o zaman da göstericem sana kocaman bir doğababa.

Beklenen marmara depremi, ben bunu yazdıktan belirsiz bir zaman sonra gerçekleşecektir. Merak etme okurum cidden o kadar belirsiz bir zamanki, belki senin çocuğun bile göremez bu depremi. Ama emin ol, habire deprem haberleri ile minik yavrucağının ödünü patlatacaklar.

Dünyamızın gizli sahipleri uzaylılar. Beni alsalar götürseler çıtımı çıkarırsam neyim. Ne diye inekleri götürürler anlamam zaten. Asıl derdim;
Uzaylılar aslında çoğul bir ad olmasına rağmen aklımıza gelen tek bir ırk var. Belki UFO'lar başka bir uzaylı ırkın, piramitler başka bir ırkın eserleri. Hepsini aynı yeşil koca kafalılar yaptı diye düşünmek niye? ABD filmleri işte...

Okan'ın programında zorla gülen o konuklara içim gidiyor, biri az önce içtiği kavheyi kusacakı neredeyse gülerken. Belki de zorla gülmüyordur diye düşündüm bir an. YOK DAHA NELER...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder