6/13/2010

Ve birkii ve birkiiüçdörrrttt


İşte bir arkidişimin saçmalaması;
sabah utandım noluyo dedim ^o) baktım güneş (#) doğuyo sonra 3 olmuş saat (O) birden aklıma koyunalrım geldi (bah) otlatıp geldim ve yağmur başladı (st) şimşek (li)çaktı korktum kyounlarımı (bah) orda bırakıp eve giderken gökkuşağı (R) oldu sonra utandım :$ ağladım :'( parti <:o) verdim gece oldu (S) uyudum
O kadar mantıksız ki sevmemek elde değil.

Dr. yanımda dünya kupası izlerken bir yandan da şey diyor. 18 lira kazanırsa bana kitap alacakmış. Ayrıca göbeği benimkinden küçükmüş. Bir de benim yatağımda yatmak en büyük hayaliymiş. Bunları yaz diyor bana. Sonra dudağını bükerek konuşmaya başlıyor ve alt komşuları rahatsız etmek için ayağını vura vura salondan çıkıyor. Yarın duruşması varmış, pantolonunu arıyor. Artık dudağını bükerek konuşmuyor,çünkü bulamadı pantolonunu. Almanya 2. golü attı diye baya sevindi az önce. Şimdi de duşa giriyor. Ooooh, o iyi ki var iyi ki var.

Gelip geçen doğum günümde hiçte hoş olmayan bir şey yaşadım. Sınıftaydım, kafamın içindeki sulu şey(hani poponun iki kocaman solucandan oluşmuş hali) benimle konuşmaya başladı. " Naber duba? Seni yerim duba...". İşte o zaman anladım. Beynim Life with Louie'yi çok seviyordu. Veee, 17, 16 ya da 16.5(?) yaşına girmiş olmam farketmez. Hayat benim düşündüğüm gibi değildi. Ben hala filmlerdeki gibi aşk yaşarım sanıyorum. Sonra sihirli güçlerim vardır, benim yoksa bile başkalarının kesin vardır diyorum. Bir de küçükken Hilal okumuştum, doğum günlerimde bir felaket olursa şeytan beni becermek istiyor diyorum. Hayat benim düşündüğüm gibi değilsin öyle değil mi?... Doğum günümde; istediğim hediyeler benim olmadı, bir kutlama dahii yapmadım. Ama okula gidip hayatımdaki en boktan sınava girdim. Ve doğum günümden 5 gün sonra bunları okurumla paylaşmak istedim.



http://www.yogasite.com/postures.html .
http://www.yogawithamey.com/images/sunsalutations.jpg bunlarda kendimizi bilmek için.

http://static-romance.org/wordpress/random/50-lessons-learned-from-movies bunda ise gerçekleri keşfedeceğiz.

http://home.austarnet.com.au/petersykes/topscifi/lists_film.html buradan da bir izlenecekler listesi çıkarmalıyız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder