6/05/2010

My Husband is a Monsteaaa


Ben büyüyünce bir canavar ile evleneceğim. O daha bilmiyor ama bizim kaderimiz çoktan belli oldu. O benim gelecekteki kocam ve canavar olup olmaması umurumda değil. Yüzünü görmemiş olmam da umurumda değil. Zaten geleceğe daha çok var. Benim hoşlandığım çocuklar gelip geçecek, sonra o gelecek ve sonsuza dek sürecek. Ben artık geleceği bekliyorum. Sadece onun için yapıyorum bunu. Onunla ilgili kurduğum hayalleri bir bir gerçekleştirmek istiyorum . Onunla evlenmek istiyorum. Canavar veletler bile isteyebilirim belki. Kimselerin yapamadığını yapmak istiyorum, kimsenin yanında olamadığım kadar rahat ve gerçek olmak istiyorum.Yanında sadece susarak oturmak istiyorum aslında. Çünkü aslında ben susarakta konuşabiliyorum.
Ondan çok şey istiyorum . Bu kadar beklenti içinde beni hayal kırıklığına uğratabilir mi? Asla. O, o kadar harika bir canavar ki asla hayal kırıklığına neden olmaz. Beni bir gün arzulayacak ve ben o güne kadar sabırla bekleyeceğim.


"Fullmoon is on the sky and he is not a man anymore"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder