10/07/2010

Dön

Beni okuyan cinlerime cinsel öpücüklerimi yolluyorum.

Sevgilim ile- nedense ona sevgilim demeyi cidden seviyorum- yazın her gün-HER ALLAHIN GÜNÜ- sabah 11-akşam 8 arası beraber olduğumuz için, okuldaki ilk 3 haftam onu özlemekle geçti. Kendimi yemeğe verdim sanarken, herkesin "kilo vermişsin ayol" demesi ile benim Mal-tepe'de oturuyor olmam... Aslında kilit noktası buydu.. Mal-tepe'de oturmanın normal olmayan bir insan üzerindeki etkileri hebelehübele mastırını 7 yaşında bitirmiş "ben" tarafından araştırıldı. Sonuçlar;
1-Kilo verirsin.
2-Alışverişte bileğini kesersin, sonra elaleme "Bileğimi kestim taşınmadık da." dersin.
3-Otobüs, minibüs kokusunu ev kokun beller, şoförleri baban sayarsın.
4-Yollar en iyi dostun, yol üzerindeki ölü hayvan leşleri askerlik arkadaşların olur.
5-Bir kıroluk başlar. Yurdum insanını sevmek zorunda olduğunu kabullenirsin. Ya da gözün alışır onları görmeye. Hele şu çok yaşlanmamış, başı kapalı, sivri bakışlı, beyaz tenli kadınlar olur ya. Hemen Akpci der insan görür görmez. O tiplere gözüm alıştı benim. En acısı da buydu galiba.

Hoş olan şeylerden bahsetmişken(eheh), size gerçekten hoş olan şeyler göstereceğim:































Bol soru çözmeli, etütlere katılmalı, dışardan yemek yemeli, sevgilili günler diliyorum.

¨¨~=[((*SPOİLER*))]=~¨¨
-Bir sonraki yazımızda sizlere geometri sorusu çözmenin sırlarını verip, müziğin hayatımızda ki yerini tartıştıktan sonra, ingilizce derslerinin nasıl sapıtık olacağını konuşacağız-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder