10/29/2010

29 Ekim

Cumhuriyet, hürriyet demek
Cumhuriyet özgürce yaşamak
Uygarlığa, çağdaşlığa
Durmadan, yılmadan koşmak demek
...

Yaklaşık 10 dakikadır sözcükleri düzene sokmaya çalışıyorum. Kesinlikle toparlayamıyorum. Küçükken sahip çıktığım bir ülkem ve sevdiğim bir dinim vardı. Şimdi ilk fırsatta koşarak kaçacağım bir ülkem var. Zaten dinsizliği sapına kadar yaşıyorum. Akp hükümeti kendini bu kadar belli etmişken bile kimse onlara dur diyemiyor. Artık iş öyle bir boyuta ulaşıyor ki, "yargı" ele geçiriliyor. Bağımsızlık elden gidiyor. Yasama ve yürütme göz göre göre sikertiliyor. Bundan sonra bu ülke toparlanabilir mi bilmiyorum. 2011 seçimlerinde Chp'nin kazanabileceğini de sanmıyorum. Ana muhalefet olarak oldukça çelimsiz bir parti. Bu ülkeye atom bombası atılmasını diliyorum. Zaten 2012de kıyamet kopması durumunda yaşayacağım bir üzüntü de yok. Ama sadece insanların yok olması koşulu ile.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder