3/14/2010

Çok Güzel Giyinmek


(Keira Knightley/Agyness Deyn/Drew Barrymore)



(Michelle Williams/Sienna Miller/Twiggy)


Öncelikle, bu 2000'lerin modası kadar göze iğrenç gelen bir kıyafet akımı daha olmamıştır bence.
İçimi en çok acıtan Ugg'lar oldu. Çok güzel gözüktüklerini düşünüyorum. Ama öle bir hale geldi ki... Bu hal ne söyleyeyim hemen. Birinci sebebi hayvan kürkünden yapılıyor olması. Duyarlı bir insanım ben. Ama çoğu insanın kafası o kadar duyarlı düşünmeye çoktan kapanmış. Nasıl da sattı, nasıl da hayvanların canlarını yaktı. İkincisi ise her önüne gelen insanda sahtesini, gerçeğini görüyor olmam. Herkesin ayağına girmiş nerdeyse. 50 yaşındaki teyzeden 5 yaşındaki minik kızlara kadar herkes giyiyor. Hele benim yaşımdaki insanlarda olmazsa olmaz. Ayıp her eve bir Ugg lazım!Bir de buyuk beden tishirt leri alıp altına tayt geçirip giyiyorlar yeni moda gereği. Gördüğüm en çirkin şeylerden biri daha. Bir kere tayt olayı oldukça saçma bence. Adidaslar(yeşili ve siyahı özellikle. Apaçilik düşünüyorsanız yeşil tam size göre!), Tiger ayakkabılar, upuzun gömlekler (kısalarını bulmak dert oldu artık) vs vs. Bunların hepsi ne olduğu belirsiz iğrenç birleşimleri doğuruyor.Ablamın zamanında ki oduncu gömleklerini özlüyorum(Canlı canlı pek görmemiş olsamda). Tabi günümüz gençliği hayvan gibi. Herkes şişko. Duyduğuma göre gelecek yıllarda fast foodu yasaklayacaklarmış. Gençlik iyice şişko oluyormuş. Daha da şişko olacaklarmış. Ama insanlar kafayı yer o zaman. Kara borsaya düşer fast food.

Her neyse ben bu kıyafet işini çözdüm. Bu kadar iğrenç giyinen bütün insanların öz güven eksikliği var. Ezikler ve mutsuzlar. Arkadaş bulmak için birbirlerine benzemek zorunda
hissediyorlar. Sonra da arkadaş buluyorlar (?) ve çok popüler oluyorlar (?).


(MGMT/Johnny Depp)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder